Pierre Cardin w Gemini Park Tarnów

Share
Oferta mody męskiej w tarnowskim centrum handlowym powiększyła się o nowego najemcę, dzięki czemu jest teraz największa w tej części Małopolski. Do grona sklepów z tego segmentu dołączył Pierre Cardin – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych na świecie.
Share

Salon w Tarnowie jest 10. salonem tej marki w Polsce. Na powierzchni 131 m² najemca zaprezentuje swój asortyment wzbogacając jednocześnie ofertę męskich brandów w Gemini Park Tarnów, które dotychczas tworzyły Bytom, Giacomo Conti, Lavard, Pako Lorente, Recman i Vistula.

Pierre Cardin jest w Polsce reprezentowany przez firmę Van Horn – markę stworzoną przez Adama Jeziorskiego dla mężczyzn, którzy dbają o swój wygląd i chcą podążać za klasycznymi, ale i nowatorskimi trendami.

– Van Horn inwestuje we współpracę z polskimi producentami, a także, jak przystało na markę luksusową, przywiązuje ogromną wagę do wyboru tylko najlepszych, naturalnych materiałów – mówi Adam Jeziorski, właściciel firmy.

Najemca kładzie bardzo duży nacisk na obsługę klienta, dzięki czemu doradcy w salonach dbają o uważne i indywidualne podejście do każdego gościa nie tylko na etapie zakupu, ale również w opiece posprzedażowej. Markę wyróżnia awangardowy styl, zabawa krojem i kolorem oraz niezwykła dbałość o detale, co z pewnością doceni każdy mężczyzna, dbający o swój wizerunek. Dodatkowo w tarnowskim salonie będzie dostępna usługa Wedding Concierge.

– Pierre Cardin jest synonimem świetnej gatunkowo mody męskiej, dlatego tak cieszymy się, że pojawiła się w naszym centrum. – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding, do którego należy Gemini Park Tarnów. – Jej produkty kojarzą się zarówno z luksusem, klasyką, jak i nowoczesnością, dzięki czemu mają szansę zadowolić wielu spośród naszych klientów – dodaje.

Tak bogatą ofertę mody męskiej w tarnowskim centrum uzupełniają również duże magazyny modowe, takie jak HalfPrice, TKMaxx, Reserved. O zainteresowaniu tym segmentem świadczy fakt, iż branża mody męskiej w Tarnowie zakończyła pierwsze półrocze 2024 z 6-procentowym wzrostem obrotów w stosunku do pierwszego półrocza 2023, podczas gdy ogólnopolski wskaźnik dla mody męskiej według Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) w analogicznym okresie wzrósł o 2 procent.