Gemini Holding: nowe umowy i przedłużenia w centrach Gemini Park

Share
Nowe otwarcia, przedłużenia i rozbudowy – centra handlowe Gemini Park mogą uznać minione miesiące za udane. Do galerii w Tychach i Bielsku-Białej tylko jesienią br. zawitało sześciu nowych najemców, a we wszystkich trzech obiektach należących do Holdingu przedłużono łącznie 23 umowy obejmujące ponad 8 tys. mkw. GLA.
Share

Centra handlowe Gemini Park w Tarnowie, Tychach i Bielsku-Białej nieustannie rozszerzają swoją ofertę, dbając jednocześnie o długofalowe i owocne relacje z najemcami. Uważne wsłuchiwanie się w potrzeby rynku przynosi efekty, a różnorodny i atrakcyjny tenant-mix znajduje swoje odzwierciedlenie zarówno w stabilnym footfallu obiektów, jak i w liczbie kontraktów podpisanych w ostatnich miesiącach.

Od początku września w galeriach handlowych z portfela Gemini Holding pojawiło się 6 nowych brandów, w tym znane marki takie jak TOUS czy Caseownia w Tychach, Alpine Pro i Crazy Bubble w Bielsku-Białej. W Tarnowie dzięki nowym umowom 4 brandy grupy LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House) pojawią się w najbliższym czasie w centrum w nowych konceptach i na większych powierzchniach. Kolejne nowe otwarcia planowane są w najbliższych miesiącach we wszystkich obiektach: Gemini Park Bielsko-Biała powiększy grono najemców z branży optycznej oraz gastronomicznej, w Tarnowie zawita topowa marka jubilerska, a w Tychach powstanie sala zabaw dla dzieci.

– Ostatnie miesiące to dla centrów Gemini Park niezwykle intensywny leasingowo czas, który przyniósł serię nowych otwarć i przedłużeń. To jednocześnie najlepszy dowód na to, że wciąż się rozwijamy, cieszymy zaufaniem naszych długotrwałych partnerów, a tym samym tworzymy atrakcyjne dla najemców otoczenie biznesowe. Niesłabnący potencjał leasingowy centrów handlowych w Tarnowie, Tychach i Bielsku-Białej doceniają najwięksi gracze na rynku retail, jak i mniejsze, lokalne brandy, dzięki czemu nieustannie wzbogacamy tenant-mix o nowe, doceniane przez konsumentów destynacje zakupowe – mówi Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzająca Gemini Holding.

Efektem długofalowej współpracy opartej na partnerstwie są kolejne prolongaty umów najmu. W samym Gemini Park Tychy jesienne przedłużenia dotyczyły ponad 4,5 tys. mkw. Na dłużej w Tychach zostanie dziesięć marek, m. in. wszystkie brandy z portfolio LPP, CCC, Empik czy By Dziubeka, która na większej powierzchni pokazała po raz pierwszy swój najnowszy koncept aranżacyjny.

W trakcie jesieni w tarnowskim Gemini Park umowy przedłużyło 5 najemców, w tym CCC, Empik, T-mobile, a także OCHNIK i salon kosmetyczny Vessuna, które zyskają również nowe, większe powierzchnie w centrum. Natomiast Gemini Park Bielsko-Biała może pochwalić się ośmioma przedłużeniami na łączną powierzchnię ponad 1,8 tys. mkw. Dodatkowo kilka brandów zaprezentuje swoją działalność na nowych, większych powierzchniach – na taki ruch zdecydowały się m.in. takie marki jak Triumph, Douglas czy restauracja Sushi Samuraj. Łącznie prolongaty w ostatnich miesiącach we wszystkich obiektach objęły blisko 8,1 tys. mkw.

– Poprzez realizowaną z powodzeniem strategię komercjalizacji wciąż wzmacniamy nasz tenant-mix, a efektem satysfakcjonującej dla obu stron współpracy są kolejne przebudowy lokali czy przedłużenia, których tej jesieni było aż 23. Przełom 2023 i 2024 roku zapowiada się równie intensywne – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

Centra handlowe w Bielsku-Białej, w Tarnowie i Tychach stanowią łącznie aż 131 000 mkw. GLA powierzchni handlowej, w ramach której klienci mogą korzystać ze stale rozwijającej się oferty znanych i cenionych w Polsce marek. Różnorodna strefa gastronomiczno-rozrywkowa skutecznie przyciąga zarówno najmłodszych, jak i dorosłych, a unikalne w skali kraju projekty skierowane do lokalnych społeczności, takie jak Science Point, „Pasaż Odkryć” czy „Okno na kulturę”, na stałe wpisały się popularnonaukowy krajobraz Małopolski i Podbeskidzia. Centra handlowe Gemini Park zdobyły w tym roku aż dwie nagrody w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards. Gemini Park Tarnów zostało nagrodzone w kategorii THE BIGGEST CHALLENGE za proces rekomercjalizacji 11 000 m2 przestrzeni handlowej w funkcjonującym centrum handlowym. Natomiast wśród zwycięzców w kategorii DZIAŁANIA I STRATEGIA CSR ROKU znalazło się Gemini Park Bielsko-Biała ze swoją pionierską inicjatywą otwartego mini-centrum nauki Science Point 2.0.