Sześciu nowych najemców w centrach Gemini Park!

Share
Chociaż sezon urlopowy w pełni, w centrach należących do Gemini Holding nie ma wakacji od nowych otwarć. Obiekty właśnie wzbogaciły się o kolejnych najemców.
Share

Centra Gemini Park nie ustają w rozwoju swoich ofert. Obecny rok pod tym względem jest niezwykle owocny, przynosząc trzem galeriom z portfolio krakowskiego holdingu ponad 20 nowych najemców na łącznej powierzchni około 17,5 tys. m kw. Nie inaczej dzieje się w wakacyjnych miesiącach – obiekty w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach zyskują łącznie 6 nowych najemców.

– Realizowana obecnie strategia leasingowa w dużej mierze koncentruje się na wzbogacaniu tenant-mixów Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów i Gemini Park Tychy. Z jednej strony, wprowadzamy nowe marki, często unikalne. Z drugiej, tworzymy przestrzeń do rozwoju dotychczasowym najemcom i ciekawym lokalnym konceptom, które decydują się na inwestycje w naszych obiektach – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

To pozwala nam nie tylko na rozwój kluczowych dla pozycjonowania galerii segmentów oferty, ale także na dalsze umacnianie pozycji na lokalnych rynkach jako destynacji zakupowej nr 1 dla całych rodzin – dodaje. Ten rozwój widać w praktyce. Przykładem jest planowany debiut marki Marylin w bielskim Gemini Park. Nowy najemca już wkrótce zajmie tu lokal mający 54 m kw.

– Moda jest dziś jednym z filarów, w oparciu o który rozwija się Gemini Park Bielsko-Biała. To galeria rodzinna, ale z mocnym akcentem fashion, na który składa się ponad 40 lokali tej kategorii. Nowy sklep, oferujący m.in. bieliznę dla kobiet, mężczyzn i dzieci, dopełnia ten segment, sprawiając, że staje się on coraz bardziej kompletny – mówi.

Podobnie zresztą jest w Gemini Park Tarnów. W tym największym centrum handlowym we wschodniej Małopolsce jeszcze w sierpniu br. zadebiutuje mający 78 m kw. salon PITBULL West Coast. To już kolejny, po otwarciu m.in. HalfPrice i TK Maxx, nowy modowy akcent w tenant-mixie galerii. Co ciekawe, sieć wcześniej ulokowała się także w bielskim i tyskim obiekcie.

Segment fashion nie jest jednak jedynym, który się tu rozwija. W ofercie centrum pojawiła także Trafika z sieci Tabak Polska. To pierwszy najemca tej kategorii w obiekcie. Marka, oferująca m.in. prasę, wyroby z tytoniu, e-papierosy czy artykuły tytoniowe, zdecydowała się na wynajem 42 m kw.

W podobne metraże zainwestował także Prezent Marzeń, popularny brand mający w swojej ofercie aż 4800 atrakcji. Najemca ten niedawno zadebiutował niemal jednocześnie w Gemini Park Bielsko-Biała i Gemini Park Tychy. Marka, wcześniej obecna na wyspach handlowych, wynajęła odpowiednio lokale o powierzchni 25 m kw. i 32 m kw.

– Najemcy obecni u nas na wyspach handlowych coraz częściej przenoszą się do lokali, tym samym poszerzając swoją działalność. Dla wielu z nich to ważna decyzja biznesowa, za którą stoi gruntowna analiza osiąganych na wyspie wyników, jak i pozycji galerii na lokalnym rynku. Cieszy nas, że młode brandy wybierają nas na partnera w tym rozwoju, dostrzegając tym samym potencjał naszych obiektów – mówi Head of Lease.

Ale nie tylko marki działające ogólnopolsko wchodzą do galerii Gemini Park, także lokalne koncepty, popularne wśród mieszkańców. Przykładem jest niedawne otwarcie mającej 72 m kw. piekarni i cukierni Niedźbała w Gemini Park Tychy. To pierwszy sklep brandu w Tychach. Oprócz galerii, Niedźbała ma także swoje punkty w Pszczynie, Czechowicach-Dziedzicach i Bielsku-Białej.

– Gemini Park Tychy to obiekt atrakcyjny zarówno dla dużych, sieciowych marek, ale także dla lokalnych, często rzemieślniczych brandów. Doskonała lokalizacja i skomunikowanie galerii, ale także popularność i pozycja lidera dla takich marek są niezwykle atrakcyjne. Zapewnia to udany debiut, ale także szybkie dotarcie do klienta, który poszukuje lokalnych produktów dobrej jakości – tłumaczy przedstawicielka leasingu.

Co sprawia, że centra Gemini Park są dziś magnesem dla marek? Joanna Zemczak, wskazuje 5 kluczowych czynników decydujących o potencjale leasingowym. – Przede wszystkim wszystkie trzy centra mają silną, stabilną pozycję lokalnych liderów. Każda z tych galerii stale też rozwija się i to zarówno w takich obszarach jak leasing, jak również inwestując w swoją przestrzeń. To tworzy naszym partnerom atrakcyjne otoczenie, w którym chcą się lokować – mówi.

– Nie bez znaczenia są także niezwykle szerokie i chłonne rynki konsumenckie, na których działają obiekty, a także wyniki, jakie centra osiągają, co z kolei jest zasługą szerokich, dopasowanych lokalnie ofert, ale także skutecznego marketingu. Ważne jest także bezpośrednie otoczenie. Każde z centrów Gemini Park położone w sąsiedztwie dużych kompleksów mieszkaniowych, co zapewnia stały i codzienny napływ klientów – dodaje.