W ramach strategii nieustannego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb zakupowych klientów oraz zapewniania im jak najatrakcyjniejszej oferty, Gemini Park Tarnów regularnie analizuje trendy rynkowe i sukcesywnie odświeża tenant miks. Nowe koncepty oraz większe, bardziej atrakcyjne salony najemców są efektem tych działań, co pozwala na ciągłe podnoszenie standardu oferty centrum.
W ostatnich tygodniach kilka znanych marek ponownie otworzyło swoje sklepy w najnowszych konceptach. Oba lokale grupy LPP zostały powiększone odpowiednio o 25% powierzchni w przypadku Cropp (do 502,44 mkw.) oraz 21% House (do 593,89 mkw.). Pod koniec wakacji otworzył się również większy salon Medicine, również zaaranżowany zgodnie z najnowszym projektem marki. Jego powierzchnia zwiększyła się aż o 54% i wynosi obecnie 365,12 mkw.
Wszystkie nowo otwarte sklepy znajdują się obok siebie na pierwszym poziomie centrum, a umowy najmu zostały przedłużone na okres 5 lat. To nie koniec strategicznych zmian w ofercie centrum. Kolejne nowe odsłony sklepów pojawią się już wkrótce, w postaci powiększonych sklepów Deichmann oraz home&you.