Gemini Holding: zmiany w ofercie modowej Gemini Park Tarnów

Share
W Gemini Park Tarnów został otwarty salon Reserved w najnowszym koncepcie. Oprócz nowej aranżacji lokal zyskał również nową lokalizację w centrum oraz większą powierzchnię. Otwarcie jest początkiem zmian, jakie nastąpią w ofercie modowej największego centrum handlowego w regionie.
Share

Nowy salon Reserved zyskał prawie 300m² większą powierzchnię i został otwarty zgodnie z najnowszym konceptem brandu. W przestronnie zaaranżowanym lokalu flagowej marki LPP, entuzjaści wielkomiejskiego stylu znajdą szeroki wybór ubrań i dodatków.

Podobne zmiany czekają także pozostałe marki grupy LPP, tj. Cropp i House, których otwarcie również w nowych lokalizacjach oraz na większych powierzchniach planowane jest na wrzesień bieżącego roku. Z kolei salon Mohito w zmienionej odsłonie przywita swoje klientki w I połowie 2025 roku. W wyniku zaplanowanych zmian łączna powierzchnia lokali wynajmowanych przez marki grupy LPP w Gemini Park Tarnów wzrośnie o 23%.

– Sukcesywnie realizujemy strategię budowania modowego profilu naszego centrum. Grupa LPP obecna jest w Gemini Park Tarnów od 2010 r. Efektem naszej długoletniej współpracy jest obecność w centrum wszystkich marek tej grupy. Cieszymy się, że teraz wspólnie robimy krok w kierunku obopólnego rozwoju – podkreśla Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.

Ale nie tylko marki z grupy LPP zyskają odświeżony wizerunek w Gemini Park Tarnów. Na taki ruch zdecydowała się również marka Medicine. To kolejny wieloletni najemca centrum, który dzięki relokacji na większą powierzchnię pod koniec tegorocznego lata zaprezentuje bogatszą, modową ofertę klientom tej części Małopolski. Na prawie 360 m² najemca zaoferuje ubrania dla kobiet i mężczyzn, w tym kolekcje ubrań tworzone we współpracy ze znanymi artystami.

Nowe koncepty aranżacyjne, choć bez powiększania lokali czy też zmiany ich lokalizacji w centrum, zyskały także w tym roku znane polskie brandy obuwnicze CCC oraz Ryłko.

– Wszystkie podejmowane przez nas działania nakierowane są na podniesienie atrakcyjności centrum w oparciu o aktualne trendy oraz preferencje klientów. Teraz będziemy mogli zaproponować im jeszcze szerszą ofertę produktów oraz większy komfort zakupów w sklepach, które cenią i chętnie odwiedzają – dodaje Joanna Zemczak.

Poszerzenie oferty popularnych i ugruntowanych na polskim rynku brandów, to przemyślany krok galerii w kierunku umacniania jej pozycji jako lidera marek fashion w regionie. Za I kwartał 2024 roku wskaźnik obrotów branży fashion na m² w Gemini Park Tarnów był wyższy o ponad 16 punktów procentowych w stosunku do opublikowanego przez PRCH wskaźnika ogólnopolskiego dla tej branży.