Najemcy doceniają stabilność tarnowskiego centrum handlowego, o czym świadczy 23 procent powierzchni handlowej (nie licząc sklepów wielkopowierzchniowych), w obrębie której zaszły zmiany. To zarówno nowe otwarcia, modernizacje, jak i powiększenia lokali najemców do nowych konceptów.
Łączna powierzchnia nowych marek, które pojawiły się w galerii w mijającym roku, to ok. 1 160 mkw. Pięcioletnie umowy najmu zostały podpisane na takie sklepy, jak: Terranova (ok. 490 mkw.), Pierre Cardin (ponad 130 mkw.), Change Lingerie (ok. 100 mkw.), Fielmann (ponad 90 mkw.), Pandora (ponad 65 mkw.) czy kwiaciarnia La Flor (ok. 40 mkw.). Ponadto, na początku 2025 roku zostanie otwarty pierwszy w tej części regionu salon Rituals (ponad 170 mkw.), z którym umowa została podpisana w roku bieżącym.
– W tym roku podpisaliśmy sześć umów z nowymi najemcami, a aż 13 marek zdecydowało się na reotwarcia, w tym remonty i powiększenia połączone z odświeżeniem konceptu – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding. – Zarówno nas, jak i naszych klientów, bardzo cieszą te nowości, świadczą bowiem o stabilności naszego obiektu i podkreślają jego atrakcyjność. W tak dojrzałym centrum, jak nasze, warto śledzić trendy i odświeżać ofertę, by stale wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – podsumowuje Joanna Zemczak.
W mijającym roku również dotychczasowi najemcy chętnie inwestowali w modernizacje i zmiany lokali na większe. W wyniku tych zmian powierzchnia handlowa 13 dotychczasowych brandów zwiększyła się z ponad 4 825 do ponad 5 743 mkw., co stanowi aż 19 procent w stosunku do poprzednich wielkości powierzchni najmu.
Marki takie jak: Reserved, Medicine, House, Cropp, Deichmann, home&you i zainwestowały w zmianę powierzchni najmu na większą oraz wprowadzenie najnowszych konceptów swoich marek. Z kolei marki CCC, Ryłko, Hebe, Calzedonia, Intimissimi i Pan Burger – zdecydowały się zmodernizować swoje lokale.
Tym samym łączna powierzchnia zmian i nowości w kończącym się roku 2024 objęła 20 brandów i prawie 7 tys. mkw. na terenie Gemini Park Tarnów. Stopień komercjalizacji centrum handlowego w obecnej chwili wynosi 99 procent.